Evening workout

Stack till gymmet för att köra 1 timmes intervaller på löpbandet men jag tröttnade efter 35 minuter, så jag körde ett triceps- och bicepspass också! Såklart stretchade jag efteråt också. Blev dock inga spagat och split idag heller då jag blev för hungrig haha. Men jag märker skillnad i stretchingarna nu och jag måste utmana mig själv för att det verkligen ska ta! Det känns bra!

Här har ni en bild innan jag promenerade ner till gymmet i det fina vädret i mina easytones:




Ida Om: Äntligen hemma
Åg vad är det för smak på kaffet? Vart kan man få tag på det? :)
Svar: Det heter Mocca Sanani, och det är ingen speciell smak på det. Men det är väldigt runt och krämigt! Jättegott! Det finns på Kahls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0