Hur hinner jag träna så mycket?

Du har nog sagt det förut men var tränar du egentligen?:) Och hur hinner du träna så sjukt mycket? Känner du att annat i ditt liv får lida av det, som att du t.ex. inte har lika bra kontakt med vissa vänner längre och så?

Svar: Jag tränar på sportlife! :)
En timma träning är inte speciellt mycket av din dag, så det hinner vem som helst! Att säga att man inte hinner är bara ursäkter!
Sedan tror jag att många hellre sover bort sin tid, och då är det inte konstigt att man inte hinner med något. Du behöver inte fler än 8 timmars sömn, så sov inte bort ditt liv.
Dessutom har jag ingenting för mig för tillfället. I fredags jobbade jag min sista schemalagda tid för den här sommaren, så i höst och vinter kommer jag bara jobba extra ibland så jag har all tid i världen, haha.

Nej, jag känner absolut inte att någonting att i mitt liv får lida av det! Tvärt om! Träningen gör mig glad, ger mig liv,får mig att orka och för en stund får mig att glömma min hemska huvudvärk som jag lider av varje dag. 
Jag har många vänner men det är inte många jag umgås med speciellt ofta. Det är min familj, min pojkvän och mina vänner Elin och Johanna som jag faktiskt umgås med. Jag, Elin och Johanna träffas kanske inte så jätteofta heller men det har ingenting med min träning och göra, och vi har fortfarande lika bra kontakt! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0