Korgstolskaffe

Jag säger goddag med ett par kassa cambilder.
Nu sitter jag i min korgstol, dricker mitt goda kaffe och läser Harry Potter. Mitt huvud värker som bara den idag också så det får bli att sitta här en stund till, för att sedan sticka till gymmet. Idag är en sån dag då jag känner för att träna med någon. Oftast vill jag helst träna ensam, men idag hade det varit gött att träna med någon. Det är bara synd att jag knappt känner folk som faktiskt vill träna.. Man behöver inte gå på samma gym utan man kan ju vara ute eller hemma och träna tillsammans också. Boxning, powerwalks, joggning, cykling. 
Så är det! Nu ska jag gå tillbaka till boken. Eller om jag sätter på den sista filmen igen?..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0