Kvällens workout

Idag skulle jag köra en timmes löpning, men det blev tyvärr bara 40 minuter då jag var tvungen att sticka iväg till Lidl för att handla kvarg och ägg innan de stängde!
Men det räckte nog med 40 min eftersom jag fick cykla hem med några kilo extra i väskan.. Dessutom varierade jag med lutningar på bandet när jag sprang. Fick det tipset när jag skulle köpa nya skor, att det kanske kunde hjälpa mina ömma leder. Det är tydligen inte bra om det blir för enformigt!

Jag har precis varit iväg en sväng på spara och handlat mjölk, bär och massor av frukt. Nu ligger jag i soffan och läser Harry Potter!
Godnatt!

Och för att jag inte har någon intressant bild så får det bli ett gäng fitspo's.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0