Lite uppdatering kanske

Some update and some unpublished Napa pics, vad säger ni om det?
Eftersom jag har umgåtts med min kärlek hela helgen så har jag inte tagit några bilder eller velat skriva på mobilen. Men för att uppdatera lite så ska jag resumera min helg och för att ni ska ha något att kika på så lägger jag upp några bilder från Aiya Napa.
Nå, igår efter frukosten stack vi till gymmet och boxades! We love it. Det är sunt att kunna boxa på sin partner utan att hamna i finkan.
Sedan skyndade jag mig iväg till jobbet, sedan hem i några timmar och på kvällen blev det filmkväll uppe hos mamma. Idag har vi tagit det megalugnt, varit en sväng på torp och nu på kvällen har vi haft krabbrace och grillat i solen med hans familj och vänner i rågårdsdal.
Ja där har ni det! Imorgon är det tillbaka till riktiga livet, så imorgon hörs vi som vanligt! Puss love, o sov så gott!


Kommentarer
Postat av: Adele

Hejhej! först och främst, grym blogg.

Sen undrar jag lite om din näsring. Gjorde det ont att ta hålet? Kan man ta bort den när som helst utan att hålet växer igen? :)

Svar: Hejsan! Åh tack så mycket! :)Det gjorde inte värst ont, men sedan har hon som piercar mig tillgång till tandläkarbedövning, som hon sprutade in i näsan och då kändes det ju ännu mindre! Jag har inte prövat att ta bort den, men det växer garanterat igen, men det finns retainers som du kan köpa! :)
ELIN

2012-08-06 @ 11:19:02
URL: http://adelebyberg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0