Min dag

Hej på er! Nu sitter jag på bussen påväg till jobbet och det är så varmt att jag storknar! Det kommer inte vara en själ på jobbet idag så där är det förhoppningsvis svalare (men antagligen för svinkallt).
Förut var jag på gymmet! Jag körde rygg, axlar och sedan stretching i en halvtimme innan jag var tvungen att dra hem eftersom jag kom på att jag skulle dra till jobbet om en timme.. Fick cykla hem fort som satan för att duscha, fixa lunch o mellanmål och göra mig iordning!
Ha en go dag i solen!
Puss love!

Här har ni en bild när jag kom hem! Delningen på "nedermagen" börjar verkligen komma fram nu! Wiie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte skriva lite om vilka magövningar du gör.:)

Svar: självklart kan jag göra det! :) Lägger upp det om ett par dagar, beroende på om jag tar bilder när jag tränar eller om jag tar från internet!
ELIN

2012-08-16 @ 19:47:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0