Onsdag!

Hej på er! Idag har jag inte gjort ett smack verkligen. Det är sjukt att jag av alla människor säger det här, men man blir verkligen väldigt seg av att inte ha någonting att göra! Som tur är ändras det snart för mig!
Jag har i alla fall läst på lite om kost och träning idag, så det var gott att faktiskt göra lite nytta.
Ikväll ska jag även börja skriva på mitt personliga brev till skolan jag vill gå på! 
Åh jag vet inte vad jag gör om jag inte kommer in... Usch! Nej, jag ska skriva det där brevet så bra det bara går och sedan ska jag inte tänka på det igen förän jag får beskedet om jag blivit antagen eller inte!

Jag har en go träningsvärk i hela kroppen från träningen igår också, så idag blir det ingen träning för min del faktiskt! 
Nu ska jag dra mig neråt stan för att käka på cheers. Vi ska ha lite hejdå-middag för en nära vän som ska flytta till Lund och plugga.. 
Pusspuss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0