På't igen!

Heeej! Just nu sitter jag på bussen påväg till min gubbe och käkar en banan! Innan dess var jag på gymmet. Sprang/powewalkade i 1,5 timmar tills mina knän gav upp. Det blev mest PW då, ja.. mina knän inte pallar..
Men det var gött!

Tänkte svara på en läsares fråga också!

Anonym Om: Tuff, Tuff sa tåget
Hej! Gjorde det ont att sätta in den? Varför valde du inte att ha en s.k. genomskinlig räls, som är vit istället? :) Jag ska nämligen också få räls om någon vecka! Du var i alla fall jättesöt i din!!


Hejsan! Jag frågade inte ens efter vit räls och om jag skulle gissa så tror jag att man får betala för det? Jag vet inte, mig spelar det faktiskt ingen roll :)
Och ont gjorde det inte alls! Det gick väldigt snabbt och smidigt så det ska du inte vara orolig för! :)
Nu börjar det dock värka i tänderna..
Tack så mycket för att du tycker jag ser söt ut i den hihi!! 

Okej puss o kram så hörs vi imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0