Tuna sandwich

Kan inte förstå att jag precis åt den här mackan med tonfisk på!
Haha, min ena katt blev helt galen när jag uppnade tonfiskburken. Hon ÄLSKAR konservmat! Medan min andra katt avskyr det.. Antagligen för att vi inte gav henne någonting sådant under valptiden..

I alla fall! Förra gången jag åt fisk så höll jag på att kräkas, det var när jag gick på dagis och min fröken sa att jag inte behövde äta upp om jag tyckte så illa om det. Sedan dess har jag inte tagit en tugga fisk..


Men nu har jag gjort mig en varm macka med tomatpure, tonfisk, ost och oregano.
Det tog en stund för mig att klämma i mig den, men helt ärligt så var det inte så farligt! Smakar nästan som kyckling?

Tonfisk är väldigt rik på protein (en burk kan ge dig 25% av dagsbehovet) och det är dessutom väldigt mättande!

Närmare fisk än såhär blir det nog inte, men det är i alla fall något.
Jag är stolt över mig själv :)
Nu ska jag försöka sätta i mig resten och sedan mysa vidare!

 


Kommentarer
Postat av: Elin numero dos

Bra jobbat hörru! :D Trodde aldrig den här dagen skulle komma ;)

2012-08-29 @ 13:47:30
Postat av: Elin numero dos, IGEN

Ofta jag inte skrev min blogg. Jag är fan storbloggarn.

Svar: Ja du är ju grym! :D
ELIN

2012-08-29 @ 17:00:44
URL: http://elinrohlsson.blogg.se
Postat av: apelryd

ELIN DU HAR ÄTIT FISK ?!? Vad händer med världen

Svar: I KNOW! Everything's upside down now!
ELIN

2012-08-29 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0