Väntar på bussen hem från gymmet

Nu börjar det bli höst på riktigt va? :) Jag tycker det känns riktigt mysigt och jag ser faktiskt fram emot den här hösten. Jag tycker inte det känns jobbigt att det börjar bli kallt och ruggigt. Det känns bara mysigt! Dessutom vet jag att jag snart kommer att åka iväg härifrån, om ens bara för en vecka! :)

Igår bestämde jag mig för att strunta i träningen helt den här veckan och vara. Jag orkade helt enkelt inte..
Men! Jag fann styrkan idag och körde bodypump, promenerade i 30 min tills bodybalance började och körde sedan det! Jag älskar balance och jag tror det är väldigt bra för min spänningshuvudvärk, så jag ska faktiskt försöka gå på dessa flera gånger i veckan och se om det gör något skillnad.
Det dumma med pumpen, för oss som tränar nästan varje dag, är att man tränar hela kroppen så man måste nästan ta en vilodag efter så att musklerna kan återhämta sig..


Jag har tröttnat så på att träna själv eller med halvpeppade människor.. Det känns liksom inte taggande.. 
Jag avskyr verkligen att passa tider, men jag ska nog faktiskt börja gå på fler pass ett tag, helt enkelt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0