Wednesday

Hallå där! 
Imorse sov jag ut till ungefär halv 10. När man kör 2 timmarspass nästan varje dag så blir man trött.. Jag måste nog antingen köra kortare, lugnare pass eller ta fler vilodagar än vad jag gör nu. Men det är ju så roligt så det är svårt! 
Idag får i alla fall bli en vilodag. Jag har bara ingen aning vad jag ska göra på vilodagarna.. Får väl se om jag kan hålla mig från gymmet ikväll.. Antagligen inte!
Jag får något att göra i början av september i alla fall! Det kommer att bli härligt! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du ska göra? :)

2012-08-08 @ 14:20:45
Postat av: Lovisa

Kom du in på SLU? Eller kommer du läsa någonting till hösten? :)

2012-08-09 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0