Abs and back day

Nu är jag hemma! Idag var det ryggen och magen som fick kämpa. Jag har verkligen svårt att få kontakt med ryggen under passen och jag känner inte pumpen som jag känner under alla andra muskelgrupper.. Det är skittråkigt! 
Jag får ta med mig en träningspolare som kan ge mig lite pointers tror jag! Är det någon av er som jag ge mig lite tips och ideér på övningar så hjälp mig gärna!
Trots det så tror jag att ryggen utvecklar sig litegrann! :)


Jag gillar även att det börjar se ut som att jag har en liten, liten klyfta ovanför tränings-BH:n! Thank you very much pecs muscles ;)

Kommentarer
Postat av: Robert Westberg

När kör du rygg nästa gång? :)

2012-12-23 @ 10:50:42
Postat av: ema

gymmar du i bara sport-bh? skulle aldrig våga det!!! (även om jag hade en snygg jävla killer-body som du)

Svar: Nej det är bara som det ser ut, haha ;) Det blir ju fan varmt! Men jag kör bara utan tröja när det är få från gymmet. Det var nämligen en som blev avstängd från gymmet för att hon bara hade träningsbh på sig. Så jäkla löjligt!Taaaaaack gullis! :)
ELIN

2012-12-25 @ 14:39:00
URL: http://emacarle.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0