Bröst, axlar & kardio

Tjenis! Efter att ha jobbet en liten stund på förmiddagen drog jag mig direkt till gymmet. Jag började med bröst, sedan axlar och avslutade sedan passet med 20 minuter cardio på crosstrainern. Skönt! 
Nu är jag megahungrig och ska strax börja med käket. Innan dess blir det en välförtjänad dusch!



Någonting är knasigt med min högra axel. Den knakar och sitter längre ner än den andra, det ser man väl på den här bilden.. Nu när jag börjat lyfta tyngre så gör den även ont och känns som att den ska gå ur led. Blir det värre får jag gå till sjukgymnasten.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur mycket väger du? :) snyggt att man börjar se dina muskler nu

Svar: Runt 54! Tack så mycket :)
ELIN

2012-12-26 @ 17:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0