Dagens workout

Dagens träning blev 30 min HIIT på löpbandet (exklusive uppvärmning & nedvarvning).

1 min på hastighet 10.
50 sek på hastighet 14.
10 sek vattenpaus.
osv..

Efter det körde jag ett grymt mage- och ryggpass! Jag tycker styrketräningen efter ett kardiopass är skitbra! Det känns som att förbränningen ligger på högvarv och att adrenalinen sprutar så man kan lyfta tungt som tusan!

Och jag vill bara säga att gröten innan träningen (ca 2h innan) gjorde susen! Energiboost! Det behöver jag verkligen innan kardiopass så en skål gröt innan de passen får det bli hädanefter!

Efter en sån här händelserik dag ska jag nu sova och för första gången på länge så känner jag mig faktiskt trött..
Godnatt med er :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej jag undrar en sak. Har du gått hos personlig tränare förr eller hur började du bygga upp din kropp? Då det är svårt i början osv, sökte du då hjälp eller jobbade du dig fram med egna övningar och så som du gör idag? Alltså bara lagt ner otroligt många timmar på gymmet. Kan man inte få se en bild innan du satte igång, hur du såg ut då osv

2012-12-18 @ 06:48:00
Postat av: Louise

Vad menar du med 10s drickpaus? Slutar du bara springa helt då för att dricka eller? Och sedan kör du på 10 igen? Har tänkt börja med HIIT träning eftersom det är bättre än bara vanlig löpning. ;)

Svar: Jag stannar o dricker lite vatten sedan fortsätter jag springa :) ja börja med det! Det är det bästa sättet att förbättra sin kondition samt förbränning!
ELIN

2013-01-10 @ 21:30:28
URL: http://improveme.se/louisewestman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0