Dags att sova

Då har ytterligare en julafton kommit till sitt slut.
Jag har nu tagit mig mitt kvällsprotein i form av en portion kasein, blandat med lite mer vatten än när jag gör puddingen så att konsistensen blev nästan som yoghurt efter en stund i kylen. I hade jag kanel, lite cornflakes, lite fiberhavregryn och några skivor banan.
Egentligen var jag supermätt på all skit jag ätit idag, men musklerna behöver fortfarande sitt protein!
Och eftersom det är så jädra gott så passande jag på att ta en skiva kavring. Trots de 2 julfiranden jag ska på imorgon så är det tillbaka till gymmet, riktig mat (enligt Elin) och rutiner! Det ska bli så skönt!
Nu när jag inte har tränat på två dagar har jag nästan fått abstinens! Jag mår dåligt när jag inte får göra det jag älskar!
Nu måste jag verkligen sova som en stock. Hoppas jag kan sova länge imorgon..
Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0