Elins lilla årsresumé

JANUARI:
Jag gjorde en stenhård start med gymmandet och gick till gymmet 5 dagar i veckan direkt.



FEBRUARI:
Jag fotades för min kompis Dianas projektarbete med 60-talsinspirerande styling.


Vi var på studentfest på Mortens med after ski-tema!


MARS:
Endast en massa plugg innan studenten.


APRIL:
Jag blev äntligen klar med mitt projektarbete! Tragiskt nog fick jag IG..



MAJ:
Jag gick på vår bal med min dåvarande pojkvän Rasmus och alla var såå fina!



JUNI:
Vi tog äntligen studenten!



Vi åkte på studentresa till Ayia Napa och hade det så roligt! Vi bodde några hundra meter från stranden och hade all inclusive, allt vi kunde äta och dricka. Varenda en av oss blev skitförkylda och några fick till och med åka in till sjukhuset med halsfluss och öroninflammation. Trots det hade vi det jättebra. Behöver jag säga att det blev mycket alkohol? 



JULI:
Jag fyllde 19 år och firade det med några fina vänner hemma hos mamma. Jag blev karatefull, haha..


Jag och Rasmus åkte till nordkoster och hade det så jädra gött! Nordkoster är nog ett av mina favoritställen. Så himla vackert och lugnt.


AUGUSTI:
Jag fick min sååå efterlängtade tandställning



SEPTEMBER:
Jag hämtade min lille labradorvalp Xanto som jag skulle ha i ett år under valptiden. Därefter skulle han tränas till att bli en ledarhund. Tyvärr blev jag så megaallergisk mot honom att jag inte kunde ha honom kvar..


 
OKTOBER:
Jag och Sandra var i Göteborg på kickoffen till LEE's nya kampanj "Move Your Lee", med andra Carlingspeople samt andra butiker som säljer Lee.



NOVEMBER:
I November hände det ingenting speciellt. Jag tränade på som vanligt och mös i vintervädret.

DECEMBER:
Jag firade jul med min fina familj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0