Sista målet innan läggdags

Nya favoriten! Kaseinproteinvaniljpudding med mosade bär.

Såhär gör du:
Ta 1 dl kaseinproteinpulver och ca 1,5 dl vatten i en skål, blanda och mosa klumparna. Ställ in i kylen en stund! KLART!
Du kan även ta den som en shake men då får du tillsätta mer vätska.
En portion innehåller 26,4 gram protein!!
Kasein är ett långsamt protein som därför förser dina muskler med protein i upp till 7 timmar! Som ni vet behövs protein för muskeltillväxten så det är perfekt för timmarna då du sover!



Jag har i alla fall haft en megabra dag! Mycket att göra på jobbet, skolan, den supermegabra (och cp-dyra) julklappen från jobbet, träning. Jag önskade mig en alladinask med mörk choklad i julklapp (hihi) och idag överaskade min papi mig med en på jobbet! Världens bästa!
Idag känner jag mig blessed! 
Godnatt med er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0