Greetings från balkongen

Det är en sådan himla härlig kväll här så jag passar på att njuta av den på balkongen efter några timmars uppackning av lådor på jobbet. 
När jag väl var ute på torp förut så passade jag på att gå till intersport och springa på deras band för att se vad jag ska köpa för nya löparskor (som ni kanske vet får jag så ont när jag springer). Tydligen har jag lite pronation på fötterna så jag behöver ett par med lite extra stöd på insidan av fötterna. Men ja, såklart så är det dåligt med löparskor på både intersport och stadium så jag får vänta tills de får in nya leveranser helt enkelt, så att jag får en PERFEKT löparsko! :)

Skall nog sitta här ett tag till, och sedan röra mig inåt för att käka något och glo något kasst på tv! 

Pussssssss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0