Hallå där


Imorse

Igår hade vi en jättebra dag med go mat hos svärföräldrarna, baby hade det roligt i vattnet och ett roligt träningspass sent på kvällen. Det fick bli intervaller på crosstrainern i en halvtimme och sedan körde vi biceps. Det är så roligt att träna ihop!
Sedan promenerade vi hem och slängde oss i soffan med naturgodis och Kalle och chokladfabriken på TV.
Idag sovde vi ut länge och har bara tagit det lugnt. Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit uppe hos mamma och käkat grillat.
Jag är megatrött så jag ska se på nån film nu!
Jag hoppas ni haft en go söndag! :)


Kommentarer
Postat av: Emma

I vilket program redigerar du dina bilder? :) typ "rundar till" kanter osv? :)

2012-07-29 @ 23:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0