Min födelsedag

Heeej på er! Gårdagen började med att jag vaknade vid halv 9 och eftersom ingen kom och sjöng för mig så steg jag upp, satte på kaffebryggaren och sjöng "ja, må jag leva.." för mig själv. Resten sov.

Någon halvtimme senare kom mamma hem från jobbet med nyplockade blommor i näven, redo att sjunga för mig, men hon blev snopen när hon upptäckte att jag redan var vaken..Senare när familjen äntligen vaknat var det paketöppning och sång som gällde!

På kvällen kom min älskling och mina fina vänner och grattade mig! Ni är helt fantastiska!

Sedan blev det alldeles för mycket alkohol och jag minns inget mer..



Kommentarer
Postat av: Johanna Apelryd

"Sedan blev det alldeles för mycket alkohol och jag minns inget mer.." Hahahahaaha<3
Tack själv för en super kväll Elin!!:D (och beröm Lisa för kakan;) hehe kraaam

2012-07-19 @ 20:17:56
Postat av: Johanna Apelryd

"Sedan blev det alldeles för mycket alkohol och jag minns inget mer.." Hahahahaaha<3
Tack själv för en super kväll Elin!!:D (och beröm Lisa för kakan;) hehe kraaam

Svar: TAAAACK SJÄÄÄLV!! :D Hehehe har redan berömt henne hehe! Hon tycker det är så roligt med så artiga, lugna ungdomar! KRAM
ELIN

2012-07-19 @ 20:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0