Mitt andra hem

Just nu sitter jag på gymmet och varvar ner efter ett tvåtimmars pass.
Jag började med 30 minuter cardio på crosstrainern, och jag körde på maxhastighet nästan hela tiden! DET kändes bra kan jag säga! Svetten bara rann.
Jag brukar knappt svettas när jag tränar men nu när jag dricker mer vatten än vad jag tidigare gjort så kom det svettpärlor till och med på ryggen!
Sedan körde jag triceps och bröst, och jag avslutade med 30 minuter stretching av hela kroppen.
Eftersom jag redan är ganska vig så tar det inget när jag stretchar som jag alltid gjort innan, därför måste jag verkligen utmana kroppen så att det verkligen bränner i stretchingen! Jag får bara vara försiktig så jag inte sträcker mig.
Nej nu är jag alldeles för hungrig för att sitta här, så nu får jag cykla hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0