Tisdagsträning

Tjenis! 
Imorse sov jag ut till klockan 9. Jag tror att jag verkligen behövde sova ut då jag inte ens minns senaste gången jag vaknade utan att alarmet väckte mig. 
Nu har jag precis kommit hem från motionshuset där jag körde ett boxningspass med min syster! Det är så himla gott när man känner att man är så slut i armarna att jag darrar som bara den bara nu när jag skriver på datorn, haha!
Min syster orkade dock inte fullt ut då hon slarvar med vad hon äter!
Man måste ladda upp med energi innan man tränar, annars kommer du inte orka någonting!
Slarvar du med maten, äter skit, eller alldeles för lite så kommer du inte bara bli energilös utan du kommer inte heller se några resultat utav träningen.
Men trots det var hon jätteduktig! :) Nu hoppas jag bara att hon fyller på med energi när hon kommit hem! Det ska jag göra alldeles strax i alla fall.


Mmmm, nersvettade brudar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0