Tråklördag

Tjenna rockers. 
Jag kom hem från jobbet och torp för en liten stund sedan, jag var nämligen tvungen att handla käk innan jag åkte hem. Nu är jag helt slut! Jag har tagit mig en välförtjänt dusch och ska nu städa kattlåda, diska och laga mig något käk. Hur jag nu ska orka det.. Egentligen hade jag tänkt att dra ut ikväll för att fira min polare, men eftersom jag känner honom rätt så visste jag att det inte skulle bli någon krog och jag känner inte för att sticka längre bort än stan. Så fuck it, jag stannar hemma. Jag jobbar ändå hela dagen imorgon! 
Nu dör jag av hunger, adjö!




Just det, jag fick en fråga för ett tag sedan som jag glömt att svara på. Frågan var hur ofta jag solar solarium. 
Det händer ytterst sällan! Några gånger under vinterhalvåret eller när jag känner mig sådär trött och halvfräsch. Jag har haft turen att få bra pigment!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0