Vad gör man på en lördagskväll egentligen?



Tar egobilder med camen? 
 
Idag är det ju Grebbestadskarnevalen men jag har faktiskt ingen större lust att åka dit om det inte bara vore för att sätta sig på någon mysig restaurang och käka, eller bara ta en langos. Det verkar dock inte vara någon som är sugen på det, plus att det regnar så jag funderar på att åka upp till min mammas stora, TOMMA hus och bara ta det lugnt idag också.
Senare ikväll kan det hända att jag följer med en gammal polare ut på krogen och efter det efterfest, bara för att hitta på någonting. Men ja, som jag nämnt tidigare är den här snubben inte den pålitligaste när det gäller sådana saker, så tvivlar starkt på att det blir av! 
Nej, nu ska jag nog sätta mig och käka lite av min goda frozen yoghurt :)

Kommentarer
Postat av: J

Fruktansvärt snygg tjej!

Svar: Åh tack så hemskt mycket!
ELIN

2012-07-14 @ 23:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0