workout

Morsning korsning!
Efter att jag tvättat var jag på gymmet med min polare nummer 2! Idag fick det bli 20 min på crosstrainern, sedan körde vi rygg och mage för att värma upp för att sedan stretcha ryggen. Så gött! Vet inte hur länge vi var där..
Sedan stack jag till Lidl för att ladda upp med ägg, kvarg o keso, och sedan cyklade jag hem. Phew!
Ja där har ni min dag.
Nu har jag LCHF-mackor i ugnen, frozen yogurt i näven och jag skall slänga mig i soffan.  
Adjö.

 
 
Haha, hur mina shorts hänger ner så att det ser ut som jag har blöja på mig. Nummer två tyckte detta var svinkul..

Kommentarer
Postat av: Elin/Nummer 2/whatevaaa

Gillar (?) hur du namnet "nummer 2" hänger kvar sådär två år senare... haha.
Det där var ju inte den roligaste bilden!!!! Hahahaha

Svar: Bra svenskat min vän... Skriver jag Elin så låter det ju som att jag pratar om mig själv i tredje person, hade ju verkat galen!Haha, neeee men det var den ofulaste hahahah!
ELIN

2012-07-23 @ 19:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0