På balkongen i rusket

Det är verkligen så himla mysigt att bara sitta på balkongen, dricka en kopp te, läsa en bok och bara kolla ut i skogen utanför. Boken är såklart skriven av min favoritförfattare Nora Roberts och det är den tredje boken jag läst utav henne. De verkligen jätte bra! 
Golvet på balkongen la jag klart själv häromdagen och det ser så mycket bättre ut än den tråkiga, äckliga betongen som ligger under. Det fattas bara blommor nu! 
 
hmm.. Annars då? Vad har jag gjort idag? Jag har slappat ett tag hemma, sedan cyklat ner till gymmet innan min tvättid vid 13. Idag fick det bli biceps, triceps och lite mage. Måste köra fler muskelgrupper nu när jag bara har tänkt att styrketräna 2 dagar i veckan och satsa mer på kondition! 
Sedan tog jag tag i tvätten, disken, dammsugit och ja! Det var väl det!
 
Nu skall jag strax dra på bio!
 
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0