Välkomna till min nya blogg

Hallå där! Jag har tröttnat på min gamla blogg och jag kände nu att det var dags för en nystart! Det är bara synd att jag valde detta mitt i blogg.se's ombyggnad.. Ingenting verkar riktigt funka som det ska, det är inte ofta det fungerat att logga in, kod- och stilmallarna är helt annorlunda än vad jag är van vid så designen är inte den lättaste att fixa. Jag får fortsätta med den när jag kommer hem imorgon.
 
Ni som kommer att läsa min blogg kommer för det mesta endast att få mobilinlägg, när blogg.se-appen har bestämt sig för att fungera igen, eftersom det är så lätt och jag vägrar lägga tid på datorn mer än nödvändigt!
There you have it! Adiós, nu sticker jag till bussen! 
 

Kommentarer
Postat av: martina

hej! allt bra? :)

Svar: Tjenna! Jo det är bara fint! :)
ELIN

2012-06-27 @ 16:59:20
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0