All done with my morning cardio

Sådär, nu var jag klar med min konditionsträning för idag! Jag promenerade upp till en basketplan vi har här uppe på Tureborg och körde där. Jag kände inte för gymmet idag och behövde lite frisk luft!

Min kardio-träning idag:
- 5 min jogging.
- 1 min spurtning.
- 10 burpees.
- 10 "hoppa-upp-i-luften-sedan-ner-i-knä". Vad de nu kallas..
- 2 min rask promenad.
...upprepa så länge du orkar. 


Jag höll på i ungefär en halvtimme. När jag springer ute i kylan får jag av någon konstig anledning en sån jädra huvudvärk och det känns som att mina lungor och strupe fryser till is. Tillslut kände jag blodsmak från halsen och då tyckte jag att det faktiskt fick räcka.. 
Sätt på er ordentligt med kläder om ni ska ut och träna! Det blir svinkallt när du svettas och kyls ner..


Pet i kinden
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0