Hemma igen.

Hallå där!
Nu är jag precis hemkommen från jobbet, åktur med bilen och gymmet! Det har varit riktigt skönt att ha haft en fullspäckad dag! 
Idag blev det 35 min cardio på crosstrainern och ett hårt armpass efter det. Jag har bestämt mig för att ha både ett kardiopass och ett styrkepass under samma dag.
Att bara träna kondition i en timme varannan dag fungerar inte för mig, eftersom jag blir uttråkad efter en halvtimme. Därför blir det ett kortare kardiopass innan eller efter styrketräningen.
Nu blir det alltså både styrketräning och kondition varje dag hädanefter! I varje fall ett tag. Får se hur det går! 
Vet att vissa påstår att det kan förstöra styrketräningen och att man inte får lika bra resultat, men jag vet även vissa som det fungerat grymt på så jag ger det ett försök!

Anyway, armpasset gick grymt bra och jag får alltid en sådan pump! Det känns så skönt! Jag får dock jäkligt ont i handlederna, så jag måste börja använda mina handledslindor. Vill inte bryta av handlederna haha! 

Nu blir det hopp in i duschen!


Kommentarer
Postat av: nyfiken

Sjukt snygga armar!! Jag har en fråga dock, jag tränar också en hel del styrketräning men har inte direkt någon koll på bra biceps övningar, så slutar ofta med att jag kör biceps på maskin bara (kör på friskis) Så undrar bara vad du kör för biceps övningar?

2012-11-21 @ 22:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0