Hemma igen.

Nu har jag kommit hem efter ett intensivt bröst och axelpass. Jag är så effektiv när jag styrketränar att tiden bara flyger förbi. Även fast jag var klar med passet kände jag att jag ville stanna kvar och köra mer, eftersom det är så roligt! 
Imorgon hoppas jag i alla fall att jag kan börja med min kardioträning igen! Om jag inte vaknar med ont i halsen imorgon igen det vill säga :)
Efter gymmet var jag en sväng på Willys för att inhandla lite nödvändigheter, som ni såg i inlägget nedan. Glömde köpa ägg såklart. Himla typiskt!
Nu blir det duschen!


Jag vet att det hade varit roligt med lite andra bilder än egobilder i spegeln, men eftersom jag nästan alltid tränar ensam så är det det enda alternativet, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0