I dushen as we speak

Den här dagen har inte varit speciellt bra.. Min huvudvärk har inte varit rolig och mitt humör påverkas så av det..
Men jag får vara glad över att det inte är såhär varje dag längre!
Den senaste tiden har jag haft svårt att sova. Jag går och lägger mig men när jag väl ligger där tar det en evighet innan jag somnar.. Hade jag inte behövt vilan till träningen så hade jag nog inte gått och lagt mig alls.
Nu sitter jag i duschen som jag brukar göra när jag är lite nere. Jag gör alltid det..
Jag ska upp om 6,5 timmar så jag får väl lägga mig.. BLÖ!
Godnatt :)


Kommentarer
Postat av: Tattoo

Snygg tatuering!! Har du några fler än den på benet? Betyder den nåt speciellt för dig?:)

Svar: Tack så mycket :) Betyder väl att man ska vara den man är, men mest gjorde jag den för att det är snyggt. Jag har 3
ELIN

2012-11-28 @ 10:24:41
Postat av: Örjan

haha du duschar mest i världen

Svar: Det är så varmt och gött hehe
ELIN

2012-11-28 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0