Lycklig tjej

Jag har äntligen köpt en ny stekpanna! Den är från självaste Jamie Olivers serie och jag är sååå glad!!
Är det någon annan 19-åring som blir såhär exalterad av en stekpanna?
I alla fall, jag invigde den genom att steka några kanelproteinplättar till lunch. Uppepå hade jag mosade bär blandat med lite kvarg, en klick hemmagjort jordnötssmör och några hackade mandlar! Sååå mätt!

Nu sitter jag och surplar på min chailatte och jag har julpyntat hela min lägenhet!
Åhh.. Mysigt!

Känner mig riktigt seg idag och det är så kallt ute att jag inte vill sätta min fot utanför lägenheten.. Jag får se om jag sticker till gymmet lite senare ikväll!


Kommentarer
Postat av: Lina

Recept?:)

Svar: http://elinoskarsson.blogg.se/2012/october/chocolatebanana-pancakes.html#comment
ELIN

2012-11-30 @ 16:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0