Min kväll

Godafton på er!
Jag antar att de flesta av er är ute ikväll? Jag själv hade också varit det om det inte vore för den här förkylningen och faktumet att jag ska jobba imorgon. Jag längtar till jobbet!
I alla fall så har jag suttit hundvakt en stund ikväll också. Det är roligt att ha någonting att göra och det är så mysigt!

I skrivandes stund ligger jag i sängen i min onepiece och kikar på lite utbildningar. Jag vill verkligen komma på vad jag vill göra och komma igång med plugget! 
Jag tror jag släpper det för tillfället och sätter på en film på datorn istället..

 

Kommentarer
Postat av: Freak

Jag är inte ute heller.. Utan på gymmet! Annars kan jag inte kalla mig freak haha ;) Hoppas du kryar på dig och tack för bra läsning i veckans bloggande :)

Svar: Gött att höra! Gymmet är så mycket bättre en krogen! :D Hahah!Tack så mycket hörrö! Ska försöka krya på mig så gott det går :)
ELIN

2012-11-02 @ 18:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0