Myskväll

Nu har jag tagit mig lite kvällsmat och en kopp hallonte och bänkat mig framför Twilight som går på femman!
Nästa vecka ska vi på premiären av den sista filmen, så nu ska jag se de tidigare filmerna innan dess! 
Kvällsmaten fick bli kvarg blandat med lite fettfri vaniljyoghurt och kanel. Sedan hade jag i äpple, linfrön, sesamfrön, solroskärnor, pumpakärnor, valnötter, russin och gojibär! Megamums!
Ha en mysig kväll ni också! 
Puss!


Åh, jag smälte lite när jag såg mina tjejer ligga såhär och kramas! Mammas älsklingar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många läsare har du? Har du fått mer sen du började skriva om träning? :)

Svar: Mellan 120-130 varje dag.
På den här bloggen har jag bara skrivit om träning och bloggen jag hade innan har jag inte skrivit seriöst på på väldigt länge så då var det inte många läsare såklart. Men när jag skrev ordentligt på den, hade jag väl runt 100 kanske. Jag minns inte :)
ELIN

2012-11-07 @ 09:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0