Tisdagsuppis

Hallå där! 
Nu har jag varit borta från träningen i 3,5 dagar och jag längtar verkligen tillbaka! Det känns ännu värre eftersom jag hade halsfluss för två månader sedan och emellan de båda halsflusserna hade jag en förkylning.. Så det suger att det har blivit sådana uppehåll, och att jag knappt har hunnit börja med mina cardiopass än..
Jaja, the story of my life.

Halsfluss, huvudvärk, halsfluss, huvudvärk, halsfluss, huvudvärk, halsfluss, huvudvärk, halsfluss..

I alla fall så har penicillinen börjat verka så febern är nästan borta idag och halsen gör inte riktigt lika ont och svullnaden har gått ner så nu jag kan andas lite bättre.
Förhoppningsvis kan jag börja äta lite normalare idag igen då jag praktiskt taget har levt på nyponsoppa och glass de senaste dagarna..
Om det fortsätter att rulla åt rätt håll så tror jag att jag är tillbaka på gymmet om ett par dagar! :)


Lite ab update också: 

Kommentarer
Postat av: Louise

Alltså, jag vill bara säga det att jag är glad att jag har hittat till din blogg! Har joggat ett bra tag nu för att lägga en grund och kollar just nu på vilket gym jag ska börja träna på. Du äter och tränar precis så som jag vill göra och det ger mig bra inspiration alltså! Snygg jävla mage har du också! Bra jobbat!

Svar: Tack snälla, snälla du! Du anar inte hur glad jag blir :) Vad duktig du är! Det är bara att köra hårt sötnos! Kram
ELIN

2012-11-22 @ 09:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0