Vilken helg

Vilken helg jag har haft! Den har varit hur bra som helst. Att tillbringa tid med sina bästa vänner är det bästa som finns. Jag har inte många vänner, men jag behöver inga fler!

Imorse vaknade vi sent och började sedan fixa med brunchen! Bakade scones, kokade gröt, lade fram mackor och pålägg.
Vi var fyra stycken hemma hos mig som åt medan vi såg på Harry Potter. Vi satt nog i 3 timmar och åt. Kvalitétstid när den är som bäst!
Sedan har vi spenderat resten av dagen/kvällen/natten på Orust och jag blev inte hungrig igen efter dunderbrunchen förän jag kom hem runt 2, haha. Jag har så ont i magen efter all skit jag åt imorse så det ska bli gott med en ren vecka imorgon igen :)

Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0