All by myself

Godkväll ni som har lika tråkigt som jag en fredagskväll som den här. Att hänga framför datorn är kanske inte det som jag helst velat göra! Men i eftermiddags bröt min huvudvärk ut igen så jag har sovit och degat framför TV:n hela kvällen. Jag känner dock att jag måste börja träffa lite folk! Sedan jag slutat skolan så har det inte blivit så mycket sådant, förutom mina närmsta, då jag känner att så många människor är irriterande idioter.. Men ja, nu vill jag verkligen träffa folk!!

I alla fall så har jag ätit massor av strunt ikväll och jag är sååå mätt just nu.. Idag var min äta-vad-jag-vill-dag och den var behövlig! Energin var helt slut efter mitt hårdtränande de senaste veckorna, så nu har jag laddat upp igen inför nästa träningsvecka! :)
Nu sitter jag och lyssnar på Daughtry och ska kika på lite utbildningar. Jag önskar verkligen att jag kunde komma på vad jag vill göra..


Kommentarer
Postat av: Anonym

du som är så inne på träning och kost kanske borde utbilda dig till någonting inom det? kanske pt, dietist eller liknande?

Svar: Mjo jag funderar på det faktiskt :)
ELIN

2012-10-14 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0