En liten sak till bara..

 
Jag vill även påpeka att det faktiskt var LÖPNING jag gjorde, på hastighet 12 på bandet!
Jag är så trött på folk som säger/skriver att de kör hårdare än de faktiskt gör.
När någon säger att de har powerwalkat i en timme brukar det vara en käck promenad på fart 6 på bandet. Den där "PW:n" borde du kunna göra UTÖVER din träning. 
När någon säger att de har kört ett armpass brukar det mer vara lite övningar och sväng med 2kg-hantlarna för att de vill ha mer "slanka" och "smala" muskler.
Det funkar inte så.
Jag säger inte att alla gör det, men jag har upptäckt att flera gör det och jag förstår det inte!

Visst, ni slår skiten i de som ligger i soffan och mölar chips! Men STÅ för vad ni faktiskt gör.
Har ni väl tagit er till gymmet så KÖR GÄRNET kompisar! Det SKA bränna! Var den personen ni vill vara!
Go hard or go home!
Jag vet att ni kan göra det! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du och din pojkvän gjort slut? Om inte, hur ofta ses ni? Är du nöjd i ditt förhållande? :) ser du en framtid med han? :D svara gärna i ett inlägg

Svar: Vi är inte ihop längre.. :)
ELIN

2012-10-25 @ 09:11:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0