Kvällsmat

 
Jag åt precis det här och jag är sååååå mätt! Någonstans där under ligger det plättar gjorda på ägg, kvarg, mitt pumpa- och äpplemos och kanel! Uppepå har jag en klick hemmalagat jordnötssmör, valnötter och en blandning av bär, kvarg och lite fettfri vaniljyoghurt. 
Behöver jag säga att jag är mätt? Haha. 
Smakar verkligen som fusk, även fast det inte är en gnutta onyttigt! LYX!

Vill du också göra jordnötssmör så tar du bara din matbredare och mixar jordnötter i några minuter till fettet släpper och det blir alldeles krämigt och smaskigt!

(Det är alltså en liten assiet, inte jättetallriken i inlägget under, haha!)

Kommentarer
Postat av: Freak

Ska testa göra eget jordnörssmör ikväll :) keep up the good stuff! Ha en bra helg :)

Svar: Det tycker jag du ska göra! Så himla gott! Tack detsamma! :D
ELIN

2012-10-26 @ 09:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0