Middag



Åh äntligen middag! Det fick bli en kycklingfilé marinerad med lite soja, honung, kanel, timjan och grillkrydda, och en stor sallad till det! Jag gjorde även en liten dipp av kvarg, vitlök och grillkrydda. 



en nyfiken tjej Om: Helt slut!
Hejsan! Först vill jag säga att du är så sjukt imponerande å väldigt duktig! Men jag har en liten fråga, när du gör dina sidsallader ser dom så sjuuukt goa ut, vad brukar du ha i?? Zuchinin du har i är de gott att äta "rått" om man säger så och vad smakar de typ??:)

Svar: Hej på dig! Åh tack vad snäll du är! Vad roligt att du tycker det :)
När jag gör mina sallader brukar jag ha i vanlig isbergsallad, gurka, zucchini, paprika, avokado, röd/gul lök, spenat, roccula. Ja lite blandat!
Zucchini är jättegott att äta både rått eller tillagat! Det smakar ungefär som gurka fast mer.. matigt kan man säga. Det är min favoritgrönsak! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejhej! Tycker om din blogg väldigt och speciellt dina matinlägg, mer sånt! Du inspirerar mig jättemycket! :D

Svar: Hej på dig! Tack så jättemycket! :D Jag är så glad att jag inspirerar dig! Och du ska veta att sådana här kommentarer inspirerar mig minst lika mycket till att fortsätta! :) Så tack snälla!
ELIN

2012-10-21 @ 22:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0