Sweat

Jag har haft en skitbra dag! Jobbat och träningen var super! Idag hade jag nog kunnat klara vad som helst! 
I'm invincible! 
Som sagt så körde jag 30min på crosstrainern och 30min löpning. Ett magpass på det och sedan stretching med spagat och split! Jag har kommit till den punkt när jag har svårt för att hitta stretchingar som faktiskt tar haha.. Det har varit perfekt att öva på min smidighet varannan dag efter mina konditionspass! Jag har blivit så mycket vigare!

 Till återhämtning efter träningen tog jag mig en Gainomax. Jag vet att de innehåller så mycket skit och det är massor av kalorier (270kcal, som en hel måltid!!) och alldeles för mycket kolhydrater i för min del.
Men jag kände att efter jobbet, då jag åt dåligt, och efter en sådan hård konditionsträning så kunde jag behöva lite extra kolhydrater! :) Men det fick bli min kvällsmat också.
Dessutom var det extrapris på Willys!

Nej nu blir det duschen och sedan sängen!


Haha, hur min nyckel sticker ut ur pissrännan.


Hey, what's up? 
Nothin', just chillin'.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0