Uttråkad tjej

Jag avskyr kvällar. Förr tyckte jag att det var det bästa som fanns. Att sitta och mysa framför TV:n. Nu har jag ingen ro till att ens se klart en film. Jag bara väntar på att kunna gå och lägga mig för att sedan sticka till gymmet så fort jag kan. Höjdpunkten på alla mina dagar. Men vad ska jag göra när jag tränat klart för dagen? Ofta drar jag bara ut på tiden när jag tränar, bara för att ha någonting att göra. Ibland går jag till och med tillbaka till gymmet en andra gång för att köra ett till pass, bara för att jag är så uttråkad och för att träning är det enda jag kan, det enda jag vet att jag faktiskt vill göra och det enda jag tycker är roligt.
Hmpf.. Jag ska ta mig ens skål kvarg, hoppa i sängen och, om jag får ro, fortsätta läsa en av alla mina böcker.



Godnatt, puss!
 

Kommentarer
Postat av: Freak

:) :)

Svar: tack :)
ELIN

2012-10-16 @ 00:09:56
Postat av: J

Att jobba som personlig tränare hade varit perfekt för dig!

Svar: Jag funderar på det! Håller på och kollar på utbildningar :)
ELIN

2012-10-16 @ 16:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0