Boredom at its boredest

Jag är så uttråkad att jag inte vet vart jag ska ta vägen. När man är tillräckligt frisk för att vilja hitta på något, men tillräckligt sjuk för att inte orka. Fyfan för det! 
Jag gå till komvux för att komma igång med min utbildning, jag vill plugga högskoleprov, jag vill söka jobb och framförallt vill jag träna! 10 dagar med penicillin = 10 dagar utan träning. Om inte längre! 10 dagar! Det är en tredjedel av en månad! Får man träna om man går på en penicillinkur? Jag börjar nog småträna såfort halsontet försvunnit. 
Nu sitter jag med en kopp te i handen, kollar på när min låtsaspappa fixar lite grejer för mig och väntar på att något bra ska börja på TV..


yep, boredom at its boredest..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför svankar du alltid när du tar bilder på dig själv? :)

2012-09-22 @ 17:41:51
Postat av: Elin

Sv: haha vilken sjukt jävla ointressant fråga!
Jag är bara väldigt svank av naturen. Och pga det får jag problem med ryggen.

2012-09-22 @ 19:28:24
URL: http://elinoskarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0