Boxing

Heeej på er! Igår sov jag och älsklingen mig uppe hos mamma och imorse körde jag ett boxningspass på säcken i det underbara höstvädret. Jag älskar att det både tränar överkroppen sjukt bra och att det faktiskt är en bra konditionsträning! Jag tänkte egentligen att jag skulle löpa idag men eftersom jag har sådan jäkla träningsvärk i lår och rumpa sedan igår så fick jag träna min kondition genom boxningen!
Dessutom tog jag och mamma en promenad i Egonspåret här uppe på fasseröd. 
Något jag mer älskar är det här höstvädret när solen skiner samtidigt som det är lite kyligt. Det är så friskt och mysigt! 
Alla dofterna och färgerna! ÅÅH!




Kommentarer
Postat av: Anonym

varför sover ni alltid hos din mamma när du är med din kille?

Svar: Det gör vi inte! :)
ELIN

2012-09-06 @ 14:05:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0