Godnatt

Min kväll har bestått utav hängande med mina tre bästa tjejpolare, tedrickande, chokladätande och tjejsnack (som är en blandning av Harry Potter-, sagan om ringen-, påträffande av spännande gamla gubbar-, maskeradutstyrsel- och vilken chokladsmak vi ska pröva nästa gång vi träffas-snack i vår umgängeskrets).

Nu ligger jag i gästsängen uppe hos min mamma och ska sova som aldrig förr! Jag är jättetrött och morgondagen kommer att vara en lång dag.
Benen har jag redan träningsvärk i!

Nattipussss


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha åh, vad fint det lät när du beskrev det så :') Inte allas som det kaoset det egentligen är när alla vill säga sitt om Harry Potter samtidigt. I alla fall fram tills Johanna säger något OTROLIGT ogenomtänkt och vi kollar på varandra med höjda ögonbryn och skrattar lite åt henne. Jag gillar våra kvällar.

Svar: HAHAHAAHHAHAH så sant!
ELIN

2012-09-29 @ 14:40:07
URL: http://elinrohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0