Healthy dinner

Sedan jag kom hem har jag städat, bakat och lagat mat! Jag bakade en morotskaka (som jag hoppas att någon kan hjälpa mig att käka upp), jag har tinat, marinerat och stekt kyckling, kokat massor av fullkornsris och skurit upp massor av sallad, gurka, rödlök och paprika.
Sådana saker är så himla bra att alltid ha i kylen. Så kan man bara plocka fram det och slänga ihop något käk!
Den här gången gjorde jag en sallad till middag.
Lite fullkornsris, salladen och kycklingen som jag marinerade i soya, sweetchilisås, salt och peppar. Jag toppade med lite ost och en dipp gjord på kvarg, sweetchilisås, lite ketchup och vitlök.
Det var såå mättande!


Kommentarer
Postat av: Freak

Inga problem..jag hjälper dig att äta upp haha!

Svar: Haha det är bara att komma gullet!
ELIN

2012-09-21 @ 21:22:55
Postat av: Freak

Äh.. Nu har du säkert redan ätit upp allt haha.

Svar: Haha nix! Jag äter inte mycket sådant! Jag bakar bara oftast när jag är uttråkad! :)
ELIN

2012-09-22 @ 15:18:35
Postat av: Freak

Så det finns alltså en bit kvar till mig haha. Nä men du vill nog inte ha en okänd fika gäst hos dig :) Keep up the good stuff!

Svar: Kan kasta ut en bit för fönstret så får du komma och ta den när du vill ;)Hahah, tack ska du ha! I will keep it up! :)
ELIN

2012-09-22 @ 16:53:13
Postat av: Freak

Jag vet ju tyvärr inte var du bor men annars hade jag stått där och gapat haha :)

2012-09-22 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0