Helt utmattad

Som rubriken säger, jag är helt utmattad så jag ligger faktiskt redan i sängen. Jag har knappt orkat hålla ögonen öppna idag. Dessutom mår jag så illa av Det naturgodiset och chokladet jag åt nu ikväll.. Jag blir så äckligt mätt att jag nästan spyr.. Usch!
Men det är ju lördag och en cheat-day så imorgon blir det tillbaka till rutinerna igen!

Någon undrade varför jag tagit ur näsringen och det är för att det helt enkelt blev för mycket stål i ansiktet på mig med tanke på tandställningen haha! Dessutom hade jag tröttnat! :)

Sov så gott fisgrisar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNYGG SOM VANLIGT

Svar: hihih åh tack så mycket!!
ELIN

2012-09-30 @ 00:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0