Leg and butt day

Nu har jag precis kört ett långt och hårt ben och rumppass! Det känns så skönt att använda kroppen igen.
Att känna att man riktigt tagit ut sig på ett pass är en sådan bra känsla!
Jag kommer nog inte kunna gå på ett par dagar nu bara haha.. Men det är det värt!
Efter passet stretchade jag en stund. Jag väntar dock med spagat och split ett tag till eftersom det var så längesedan jag stretchade på riktigt.

Nej nu får jag ta mig hem! Så att folk inte tror jag är ett pervo som hänger i omklädningsrummet och kollar på när folk duschar.


Kommentarer
Postat av: Freak

Kul att du är frisk igen! Hoppas du får en bra helg :)

Svar: Taaack mitt kära Freak! Jag hade allt en bra helg! :) hoppas du också hade det!
ELIN

2012-09-28 @ 20:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0