Mellis

Godförmiddag!
Usch jag vaknade vid halv 11 idag och nu är klockan redan halv 2.. Det känns inte bra! Men jag har varit så himla trött på grund av att jag är sjuk så då är det okej att sova! Dessutom är mina dagar så jädra långtråkiga så då är det likabra att sova bort dom.
Jag längtar till jag kan träna igen.. Såå mycket! Men jag får vila ett par dagar till så kanske jag kan träna i slutet av veckan trots att jag fortfarande går på penicillin!

Nu har jag precis käkat lite mellis! Kvarg, fettfri vaniljyoghurt, äpple, lite valnötter russin och kanel! Muuums!


Kommentarer
Postat av: emma

tycker det är jättekul när du lägger ut recept, vad du äter osv. för jag har börjat med mitt "nyttiga liv" haha och det är grymt bra att få inspiration!! :)

Svar: Åååh tack så mycket!! Vad roligt att du tycker det! :) Då ska jag fortsätta med det! Kraaaam!
ELIN

2012-09-26 @ 08:00:48
URL: http://eemmafoss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0