Nu är jag igång



And I did it! Jag föredrar helst att springa ute i skogen men eftersom det är bäcksvart ute så höll jag mig till de upplysta vägarna. Det blev en tur på ungefär 40 minuter med intervaller! 
Jag älskar att springa det fortaste jag bara kan och om jag då måste promenera emellanåt för att hämta andan igen så so be it! :) Dessutom känns det bättre för mina knän och mina lungor (astman) av någon anledning. Jag antar att det är för att man inte "skumpar" lika mycket som när man joggar!
Visste ni att intervaller sägs vara det bästa sättet att förbränna fett också? Jag kommer att skriva ett inlägg om det imorgon.

Nu sitter jag i min goa morgonrock, nyduschad och insmord! Ska ta mig en skål kvarg med Fun Light innan läggdags. Mums!
 
Nattipuss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0